Entrades populars

dimarts, 3 de maig del 2011

Visita al Jardí Botànic de Soller






Avui dia 3 de Maig de 2011 em anat al jardí botànic de Soller.El guia de nom Pep ens ha guiat per jardí. La visita m'ha agradat per
qué em apres moltes coses sobre les plantes.



En primer lloc em començat asseguts sobre la marjada, mentre el guia ens ha donat un quadern que tenia activitats per fer de reserques de plantes. Desprès ens ha dit la diversitat de plantes que es podien trobar a difarents llocs com:

- Lloc rocosos
- Lloc arenosos
- Llocs humits

Ens ha ensenyat distintes plantes que eran verenoses si es menjaven com el Teix. Desprès ens ha ensenyat les distintes plantes que es troben a la garriga i a llocs arenosos, per finalitzar em anat a la plaça de Soller i ens han deixat passejar per Soller una estona.







Damià Gual Reus

1 comentari: