Entrades populars

dimecres, 4 de maig del 2011











Els cursos de 3r i 4t d'ESO em anat avui dia 3 de maig de 2011 al jardí botànic de Sóller a veure i coneixer més les plantes k tenim a l'entorn de les nostre illes. Allà e, pogut observar molts tipus de plantes com les aquàtiques, les arenoses, etc. La sortida, desde el meu punt de vista, jo trob que podria haver estat més entretenguda perquè ens podrien haver deixat estar una estona tot sols pel jardí.

D'aquesta foto, el que m'ha cridat l'atenció és el seu nom ja que es el meu prototip de dona.





Aquesta altra planta es diu Teix i ma sorprès lo verinosa que és perquè si et menges una sola fulla pots contar en segons el que te queda de vida.


Aquesta altra planta nosé el seu no en concret xo es una planta que és aquàtica i a dins ella i solen viure éssers vius de medi aquàtic.

1 comentari: