Entrades populars

dimecres, 4 de maig del 2011

Sortida jardí botànic

El dia 3 de maig els curs de 3r i 4t de diver. Em anat al jardí botànic de soller el trayecte ha estat un poc llarg, peró he disfrutat molt a s'autocar en el trayecte cap a allà.
Ens varem aturar primer al festival park i em pensava q aixo de aanar a soller no seria veritat i que anavem al Festival Parkídesgraciadamente no va ser així.

En Pep el nostre guia que per cert era un poc ''mandon'' ens va explicar el tipus de vegetacio encare q no el sentia molt be, a causa de la acustica que era molt dolenta!
A lo que va ser dins el jardí botànic en va avorrir molt ames estava cansat.
Cada dos per tres era el mateix,potser que jo no sapigues veure el que tenia devant el meus ulls però, m'agés agradat mes anar a una excursio de fauna i no de flora.
Això es una especia de planta de la familia de limonium, aquesta no em va fer gens de gracia ja que la vaig anar a tocar i em vaig punxar.


Aquest arbre es diu arbre de jupiter nose perque pero el seu tacte em va agradar molt.

Aquest va ser l'arbust que em va agradar mes!

2 comentaris: