Entrades populars

dimecres, 4 de maig del 2011


visita al jardí botànic de soller

El dia 3 de maig els curs de 3r i 4t de diver. Em anat al jardí botànic de soller el trayecte ha estat un poc llarg, peró he disfrutat molt a s'autocar en el trayecte cap a allà.
abans d'arribar em pasat pel festival park i em pensava que fariem "una partida de bolos "...
El que m'ha cridat l'atenció abans d'arribar a soller a estat l'impost que ens han posat per entrar i per sortir del poble.
Quan hem arribat i en "pep" el nostre guia va comença a explicar-nos les diferents especies de plantes etc. m'avorria molt pero quan em començat a mirar les plantes i els arbres em va començar a agradar més, per què mentres explicava anava mirant els diferents noms i tipus de formes i textures de les plantes i les fulles.
una de les primeres plantes que m'ha agradat ha estat aquesta.
aquesta foto m'ha agradat molt perque, surt una de les plantes que m'agraden i perquè aquesta foto l'he fet jo. En aquesta foto surten diferents especies de "limonium" que eren plantes saladines per què estan a prop de la mar i tenen alta concentració de sal.

quan em començat la visita la planta que m'ha cridat l'atenció primer ha estat aquesta:

aquesta foto m'agrada per què em va recordar una pel·licula que m'havia agradat molt. aquesta planta també es una especia de "limonium".

Quan varem seguir la visita he trobat una planta que em va fer riades, per què li vaig fer una broma a na magdalena comas ... ( li he dit "mira marihuana ! marihuana !... i ella... donde? donde ?... ) .



aquesta es la foto de la broma `_´ jejjejeje...

la seguent i darrera foto le eligit per què em va recordar...

un arbre de nadal que tenia a xile. m'ha fet pensar en aixo per la forma de les seves fulles, els diferents colors que tenia que eren iguals que l'arbre de nadal que tenia a xile.
també m'ha cridat l'atenció l'historia que m'hos han contat, abans s'utilitzava aquesta planta per matar als cavalls que estaven ferits de les guerres, per a que no sofriguessin.


La visita ha estat bé, pero crec que podria haver estat millor. també m'ha agradat molt el poble de soller, l'esglesia, la plaça ... i la gent que hi havia per allà.
La tornada a l'institut m'he divertit molt per què tenia emprenyera i vaig començar a molestar a la gent, a fer fotos, videos... i el trayecte em va pareixer que varen ser cinc minuts quan ja erem aqui a sapobla.






1 comentari: