Entrades populars

dimarts, 3 de maig del 2011






Excursió al jardí botànic de Sóller.



Avui dia 3.5.2011 hem anat d'excursió al jardí botànic de Sóller , hem partit a les 8:30 de sa Pobla i hem arribat devers les 9:30-10, amb fet una serie de activitats amb un home que es nom Pep, mos a explicat moltes de coses sobre les plantes , hem après moltes coses noves.En acabar les activitats hem anat a fer una volta per el poble; a la 1 i mitja hem agafat l'autobús cap a Sa pobla , mo so hem pasat molt be, i m'ha agradat molt , sobre tot perque e après moltes coses noves.



Ephedra Fragilia: Aquesta planta m'ha cridat molt l'atenció perque la flor es molt petita , ies groca , el meu color favorit, perden les fulles i fan la fotosíntesi mitjançat les fulles verdes, es una planta molt coriosa, i sencilla , i m'ha agradat molt.

Phlomi Italica: Aquesta planta m'ha cridat molt l'atenció perque la trop molt senzilla i a la vegada molt elegant , lo que m'ha cridat mes l'atenció de ella es que te una coloració platetjada per reflectir el llum del sol.




Estepa Juana: M'ha cridat molt l'atenció el nom d'aquesta planta , sobretot el segon : Juana. Lo que mes m'ha agradat sebre de aquesta planta és que, les seves glàndules produeixen olis essensials per a impeabilitzar les cutícules.




1 comentari: